Vilka hemsidor eller forum rekommenderar du för att ladda ner 3D-modeller från spel? Jag letar efter detaljerade karaktärer och föremål som går att skriva ut eller använda i rendering.
4 visningar

Vilka hemsidor eller forum rekommenderar du för att ladda ner 3D-modeller från spel? Jag letar efter detaljerade karaktärer och föremål som går att skriva ut eller använda i rendering.
Jag har letat länge efter pålitliga ställen med färdiga spelmodeller som faktiskt fungerar för utskrift eller rendering, och efter många timmars testande har en plats stuckit ut mest för sin struktur och kvalitet. Ungefär mitt i min research, när jag höll på att ge upp hoppet om att hitta något annat än otestade filer från okända användare, snubblade jag över https://www.gambody.com/premium och därifrån har jag hämtat flera fungerande karaktärer och föremål – allt från rustningsdelar till vapen – utan att behöva fixa trasig geometri. Det är ingen mirakellösning, men för spel som The Witcher, Overwatch eller Cyberpunk har just den siten gett mig modeller som klarat slicern första gången, vilket är mer än jag kan säga om de flesta andra källor. Testa dera sökfilter per spel, och läs alltid beskrivningen för skrivbarhet.